Szanowny Kliencie, jeżeli znalazłeś się na tej stronie, oznacza to, że najprawdopodobniej coś poszło nie tak w realizacji zamówienia i nie jesteś zadowolony z dokonanego zakupu. Spokojnie… nie ma powodów do zdenerwowania!
Nasza firma szanuje Twoje prawa. Poniżej zamieściliśmy informacje, które pozwolą Ci w wygodny sposób złożyć reklamację lub dokonać zwrotu towaru w ramach odstąpienia od umowy.
Dla przyspieszenia całej procedury przygotowaliśmy dla Ciebie gotowe formularze do pobrania. Wybierz, która z opisanych sytuacji jest zgodna z Twoją i pobierz odpowiedni formularz do rozwiązania swojego problemu.
Zakupione produkty dotarły do mnie uszkodzone lub inne niż znajdowały się na zamówieniu. W takiej sytuacji możesz skorzystać z możliwości reklamacji. Wypełnij formularz, który znajduje się tutaj. Jeśli produkt był uszkodzony, koniecznie załącz w mailu zdjęcia przedstawiające jego wadę. Maksymalny czas, jaki potrzebujemy na rozpatrzenie reklamacji wynosi 14 dni. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, produkty odeślij do nas, pamiętając o tym, aby należycie je zabezpieczyć na czas transportu.
Adres, na jaki możesz odesłać reklamacje, znajduje się poniżej:
Tuban
ul. Krakowska 7
32-048 Jerzmanowice
Chciałbym zwrócić wszystkie lub część zakupionych produktów. Jeśli zmieniłeś zdanie i stwierdziłeś, że zakup był niepotrzebny, możesz odstąpić od umowy bez podawania powodu rezygnacji. W ciągu 14 dni od odebrania przesyłki wypełnij druk formularza, który znajduje się tutaj i prześlij na adres mailowy skleo@tuban.pl. Po przesłaniu wypełnionego formularza, w ciągu 14 dni odeślij produkty na adres naszego magazynu. Pamiętaj o tym, żeby należycie zabezpieczyć je na czas transportu.
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości jesteśmy do Twojej dyspozycjiod poniedziałku do piątku w godzinach 7-15.