REKLAMACJE
Jeśli otrzymałeś wadliwy produkt lub masz uwagi dotyczące jego jakości, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta: sklep@tuban.pl. Aby usprawnić proces reklamacyjny, podaj następujące informacje:
-
Numer zamówienia lub dowód zakupu
-
Opis problemu lub wady
-
Zdjęcia wady lub uszkodzenia produktu
Formularz reklamacji znajdziesz TUTAJ
Nasi przedstawiciele obsługi klienta zrobią wszystko, aby rozwiązać Twój problem jak najszybciej.
ZWROTY
Jeśli z jakiegoś powodu zdecydujesz się na zwrot produktu zakupionego na stronie www.tuban.pl, masz na to 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Aby dokonać zwrotu, wypełnij druk formularza, który znajduje się TUTAJ i prześlij na adres mailowy sklep@tuban.pl lub załącz go do zwracanej paczki. Produkty zapakuj i odeślij na swój koszt na adres naszego magazynu:
Tuban
Krakowska 7
32-048 Jerzmanowice
Zwrotów dokonujemy na rachunek wskazany w formularzu do 14 dni, jednak zwykle dzieje się to szybciej.
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-15.00